joi, 6 martie 2014

Vizionara şi clarvăzătoarea Emilia Izabela declară că magia are drept scop Binele pentru om



Vizionara şi clarvăzătoarea Emilia Izabela este arhicunoscută în ţară şi în străinătate şi decalră că poate să rezolve toate problemele prin puterile speciale care i-au fost conferite de către forţele divine.
Doamna Emilia Izabela deschide globul magic şi cărţile sfinte de peste 300 de ani 24 de ore din 24 dacă este nevoie spre binele oamenilor.

Sunteţi vrăjitoare?
Nu, şi nici ghicitoare. Mă declar vizionară şi clarvăzătoare. Lucreaz cu lucrurile sfinte şi cu magia albă pentru a doborî răul şi diavolul care posedă foarte multe persoane în ultimul timp.
De ce credeţi asta?
Pentru că există în jurul nostru, permanent, forţe ale abisului care acţionează mai ales în momentele noastre de slăbiciune.
Ce puteţi face pentru a le anihila?
Ritualuri şi rugăciuni specifice de magie albă.
Dar sunt eficace?
Evident, pentru că ale mele sunt extrem de puternice şi, mă credeţi sau nu, însă nu am dat niciodată greş cu ele.
Ca vizionară recunoscută la noi, puteţi să o faceţi şi pentru persoanele aflate la mare distanţă?
Da. Deschid cărţile mele sfinte precum şi globul magic iar prin ele, pot să ştiu exact ce probleme au clienţii mei, cât şi viitorul acestora.
Cum definiţi vizualizarea?


Vizualizarea înseamnă a transporta un gând prin spirit într-un alt univers. Dacă vreţi, este arta de a utiliza gândirea în scopul de a vedea.
Este o putere mare pentru dumneavoastră?
Fireşte, pentru oricine are această capacitate. Pot chiar să spun că vizualizarea este varianta mentală a magiei!
Care ar fi această eficacitate, în opinia dumneavoastră?
Aceea de a face să existe concret obiectul pe care l-am văzut, apoi să-l fac să aparţină lumii noastre.
Este creator şi misterios.
Da, este. Magia este în esenţă misteriosaă pentru că lucrează cu elemente necunoscute şi cu forţele astrale. Dar este o activitate pozitivă şi foarte benefică pentru om, pe care îl ajută.
Ce ar fi cel mai dificil?
Cel mai dificil mi se pare de a  putea vizualiza imaginile de spirit cu detalii, cu foarte multe detalii.
Şi reuşiţi?
De cele mai multe ori, da. Prin exerciţii serioase, da, pot să ajung să fac asta!
Oamenii se tem de entităţile astrale şi de demoni?
În general, oamenii se tem de necunoscut. Dar nu ar trebui să se teamă de magie!
De ce?
Pentru că ea vine în sprijinul lor.
Şi magia neagră?
Există mereu soluţii pentru a anihila acţiunile acesteia asupra oamenilor. Acesta este rostul nostru pe pământ.
Farmecele reprezintă o formă de magie neagră?
De obicei, oamenii se gândesc imediat la magia neagră atunci când aud de farmece. Nu este întotdeauna cazul! Se pot face farmece şi pentru ceva pozitiv, benefic omului. Totul ţine de încărcătura magică pe care o depune  o vrăjitoare în scopul de a duce la bun sfârşit opera sa. Una care se ocupă cu magie albă, de pildă, are intenţia de a proteja clientul ei şi nu de a distruge. Mesajul meu acesta este.
Unde puteţi fi găsită?
Îi rog pe cei care au nevoie de harul meu să mă apeleze la numărul meu de telefon: 0757.621029.
Mulţumesc frumos pentru acest interviu.
Mulţumesc şi eu.
                                       Interviu realizat de Marian Deaconu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu