miercuri, 11 iunie 2014

Mulţumiri pentru prezicătoarea Lucia din Constanţa



Mulţumesc mult doamnei prezicătoarea Lucia din Constanţa pentru că prin harul său deosebit mi-a adus soţul înapoi din braţele unei italience care a binevoit să mi-l fure la mare, cânde eram în concediu.
Sunt fericită acum, da, cea mai fericită femeie din lume !  Apelaţi cu încredere la ea şi chiar că nu veţi regreta

                                                            Viviana, Oslo

Eram în pragul nebuniei cele mai mari când soţia mea a fugit de acasă cu şeful ei afemeiat. Şi credeţi-mă că nu i-a păsat de faptul că distruge prin gestul său familia.
Norocul meu a fost faptul că am dat peste doamna Lucia şi graţie dânsei am reuşit să-mi salvez căsnicia. Ei bine, gata, ne-am împăcat şi acum este foarte bine, declar sincer.
                                                               Jean, Berlin                      
    
           

Contact: 0741.431137
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu