luni, 21 iulie 2014

Soţul meu are o plăcere sadică de a mă vedea umilită



Stimată doamnă Lavinia,
Am 42 de ani, doi copii şi trăiesc în concubinaj de 10 ani cu un bărbat ciudat. Nici eu nu ştiu de ce continui să rămân alături de el. Nu a fost niciodată iubăreţ cu mine şi-i lipseşte afecţiunea şi tandreţea. Mă umileşte mult şi mă face des să sufăr. Are o plăcere sadică de a mă vede astfel, nu ştiu de ce. Sunt disperată.
În primii ani, totul a mers bine. Dar de la naşterea fetiţei mele, s-a schimbat profund. A început să bea şi să umble cu femeile non stop. Este tare nesuferit. Mă şi bate! Nu-l mai suport... Comunicarea cu el este foarte dificilă şi-mi spune mereu că nu-i pasă de mine. Mă vede plângând şi mă acuză de multe.
Ce să fac? Este jumătatea mea? Să rămân cu el? Vă rog să mă ajutaţi să depăşesc această situaţie tristă pentru mine.

                                                  Cristiana, Buenos Aires



În zodie s-a arătat că el nu este jumătatea ta şi că vei avea probleme şi mai mari în continuare, dacă vei continua să trăiţi împreună. Nu are o femeie, ci mai multe. Instabilitatea lui te afectează şi-ţi va ruina viaţa şi familia, te va distruge sistematic.
Sună-mă ca să stabilim ceea ce este de făcut pentru a scăpa de el.

                                                     Tămăduitoarea Lavinia




Contact : 0760.323730, 0721.081184
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu