luni, 9 septembrie 2013

Irina Ioana, cea mai de succes clarvăzătoare din România



Doamna Irina Ioana este o clarvăzătoare de succes din ţara noastră, care are la activ foarte multe cazuri rezolvate. Mulţi o consideră lidera incontestabilă a clarvăzătoarelor din România. Are o experienţă vastă în tarot şi astrologie. Oferă predicţii prin ghicitul în cărţi şi multe persoane au fost mulţumite de acestea.

Sunt multe persoane care apelează la dvs.?
Destul de multe, tocmai pentru că am reuşit, de-a lungul timpului să rezolv multe cazuri complexe.
Necesită mult efort rezolvarea unui asemenea caz?
Fireşte, consum foarte multă energie dar nu mă plâng. Sunt mulţumită atunci când văd că truda mea dă rezultate pozitive.
Aveţi o specialitate în tarot.
Da, aşa este.
Ce puteţi face folosind tarotul?
Să readuc persoana iubită înapoi, de pildă. Este ceea ce mi se cere cel mai des. Sau clientul vrea să ştie mai multe despre partenerul său.
Altceva?
Îi ajut să-şi salveze căsnicia sau să menţină armonie în familie.
Vă preocupă şi numerologia, am văzut.


Da, prin ea reuşesc să rezolv unele cazuri mai delicate.
Sunteţi în contact cu foarte mulţi oameni importanţi din ţară, care vă solicită ajutorul.
Da, mulţi apelează la harul meu şi pot să spun că reuşesc să-i ajut să treacă peste obstacolele vieţii.
Puteţi să ne oferiţi câteva nume de personalităţi care v-au trecut pragul cabinetului?
Din păcate, nu pot deoarece, aşa cum am precizat şi în textul meu de prezentare de pe pagina siteului www.vrajitoarero.com, sunt adepta păstrării secretului meu profesional.
Faceţi şi o interpretare a viselor?
De câte ori mi se cere. Prin asta, reuşesc să ajung în dimensiuni secrete ale clienţilor mei şi să le luminez cumva calea spre înţelegere.
Farmecele sunt cu adevărat periculoase?
Da, ele te pot destabiliza extrem de uşor şi să-ţi creeze probleme grave de cele mai multe ori. Dar eu sunt aici ca să vă ajut de a scăpa de el şi de a nu reprezenta un obstacol major în calea fericirii dvs.
Unde vă pot suna clienţii?
Îi rog să mă apeleze la numerele de telefon 0743.434791, 0721.161456.
Vă dorim succes în activitate şi să ajutaţi cât mai mulţi oameni cu probleme.
Mulţumesc frumos.


Poate vă interesează şi siteurile dedicate vrăjitoarelor:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu