joi, 12 septembrie 2013

Mulţumiri pentru tămăduitoarea Lucia



Soţul meu era supărat pe viaţă şi pe oricine, nu-l mai recunoşteam. Am suferit mult deoare s-a apucat de băut . Anturajul mi l-a stricat.
Noroc că am dat peste doamna Lucia. Cu harul minunat pe care îl are, a reuşit ca în cel mai scurt timp să-l scape de acest viciu, pentru care îi mulţumesc mult.
Vă invit să o sunaţi la: 0764.150442, 0749.131182.
                                                                                                                                                             Olga, Craiova



  Iubita mea, pe care o iubesc mult se tot, a fugit de acasă. Nu mă aşteptam, aşa încât a fost un adevărat şoc pentru mine. Multe zile eram confuz şi am plâns enorm.
Am căutat să o aduc acasă, să revină la mine dar parcă nu era chip. Atunci, am recurs la harul doamnei Lucia care m-a ajuta în acest demers. Mulţumesc enorm pentru gestul dvs.
                                                                                                                                                              Iulian, Piteşti

Poate vă interesează şi siteurile dedicate vrăjitoarelor:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu