luni, 29 septembrie 2014

Am acceptat să fiu prostituată de lux pentru el



Alex m-a târât după el la toate petrecerile mondene, cu fiţe. Doamne cu faţa buhăită însă dornice oricând de o destrăbălare în public, de o mică aventură, toate mă ţinteau de cum apăream la braţul lui.
Am crezut că sunt o ispită ca el să ajungă să parvină în societate şi să-şi facă ploile sau afacerile.
Dar el, de fapt, dorea să mă simt bine şi să mai dăruiesc altora pentru a profita la maxim de pe urma mea, să nu mă plafonez numai stând cu el, cu un soţ demn de dispreţ, aşa mi-a zis mereu.
 Am înţeles. Ce nu ştiam însă? Că fără să vreau am ajut târfă de lux graţie dorinţelor lui, că m-a vândut altora pe bani grei şi că a câştigat bani mulţi de pe urma mea. Mi-a făcut farmece!


La o petrecere, am cunoscut un tip şi i-am propus să vină la noi, pentru o partidă (mi-am prevenit soţul, care culmea, a acceptat zâmbind). A găsit firesc ce-i ceream. Inima îmi bătea cu putere.
În fine, nu mai era nimic de spus. Din acel moment, am făcut tot ceea ce mi-a cerut, cu o largă detaşare, aproape firesc, incredibil de motivată, deşi nu ştiu exact de ce am procedat atât de murdar şi cum de m-am lăsat înjosită şi manipulată de acest om pervers, periculos şi avid după bani.
Dar aşa este viaţa, uneori... Mi-a dat o palmă dură !
M-am trezit la realitate numai datorită intervenţiei divine a tămăduitoarei Elena care, la îndemnul prietenelor şi familiei mele, m-a ajuta să ies din acest calvar.
Mulţumesc infinit pentru faptul că am reuşit, pentru că mai sunt pe lume oameni sensibili şi care înţeleg să-şi facă datoria faţă de semenii lor. Aşa a procedat doamna Elena cu mine şi nu găsesc cuvinte pentru a-i mulţumi îndeajuns, credeţi-mă !

                                                          Suzy, Florenţa, Italia


Contact : +40 723 477 099, +40 753 814 496.
Vizitaţi şi paginile ei pe siteurile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu