luni, 22 septembrie 2014

Mulţumiri pentru vrăjitoarea Maysa



Ţin să-mi exprim marea mulţumire pe care o port în suflet pentru doamna Maysa, cu adevărat valoroasă, care a reuşit să-mi salveze bunica, bolnavă de o boală despre care mulţi spuneau deschis că nu ar fi avut leac.
Nu am cuvinte pentru a exprima tot ceeea ce simt pentru dânsa.

                                                     Narcisa, Madrid, Spania

 Soţul meu a fugit cu o femeie de cea mai joasă speţă din Italia. Am crezut cu adevărat că nu voi rezista acestui obstacol uriaş şi eram gata să mă omor de nebunie şi de ciudă. Dar graţie doamnei vrăjitoare Maysa, am reuşit să o readuc acasă.

                                                                 Bogdana, Londra

Am fost în pragul unui infarct din cauză că eram pe cale de a da faliment cu firmele mele. Şansa mi-a surâs însă cu doamna Maysa care, aflând de necazul meu, m-a ajutat să revin în societate. Mulţumesc din suflet.

                                                                  Octavian, Berna




Telefoane: 0760.702473, 0748.472063
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu