joi, 18 septembrie 2014

Mi-am înşelat prietenul şi mă simt vinovată



Bună, doamnă Varşovia!
Mă numesc Marietta. De peste 9 luni sunt cu prietenul meu, Romeo. Locuim aproape  şi ne întâlnim des.
Îl iubesc mult şi totuşi mă simt singură şi nu ştiu exact dacă el mă iubeşte sau nu. Din această cauză, am făcut un pas greşit şi l-am înşelat. De o săptămână ies cu alt băiat,  un român însă el nu ştie că am altă relaţie.
Romeo este un bărbat foarte romantic. Ştiu că am făcut o mare greşeală. Prietenul meu a aflat între timp şi de atunci, mă simt foarte ciudat, ca şi cum cineva mi-ar fi făcut farmece.
L-am rănit şi el m-a pedepsit? Ce se întâmplă cu mine? Ce să fac? Să rămân cu Romeo sau cu celălalt ?

                                             Marietta, Florenţa, Italia



La deschiderea zodiei de tarot s-a arătat că cineva ţi-a făcut farmece. Ai nevoie de un descântec puternic, de aceea sună-mă urgent ca să te scap de ele.

                                                  Vrăjitoarea Varşovia




Contact: 0745.695898, 0767.347145
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu