luni, 12 august 2013

Prezicătoarea Moise Maria



Ultima şansă, dar şi ultima speranţă : Doamna Moise Maria, femeia cu adevărate puteri paranormale şi cazuri rezolvate de domnia sa, care este testată psihologic.
 Calităţile ei date de Dumnezeu au fost remarcate de veşnic neuitatul, Ion Ţugui, care o aprecia enorm şi care o considera binecuvântată de Dumnezeu. Iar cazurile sale rezolvate de-a lungul timpului vin să confirme ceea ce a intuit şi domnul Ţugui.


Maria Moise dezleagă cununii, farmece, blesteme, vindecă alcoolismul, apropie iubit/ă, rezolvă pierderi în afaceri, vindecă depresia şi alte boli. Apelaţi cu maximă încredere la dânsa şi sigur nu veţi regreta.
Doamne ajută! AMIN!

Telefoane : 0746460765
                    0767344280
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Mulţumiri

Mă numesc Aldan Drew şi sunt din Anglia. Soţia mea, Ioana Drew, era afectată de o puternică depresie căreia nu îi găseam vindecarea cu niciun fel de tratament. Dumnezeu şi-a vărsat mila asupra noastră şi am cunoscut-o pe doamna Maria Moise.
Ţin să-i mulţumesc doamnei Maria Moise pentru că a vindecat-o şi ne-a redat bucuria.
Apelaţi cu încredere la telefonul dânsei, 0746.460765.
                                                 Aldan Drew, Anglia

Sunt Simona Fleseru, din Baia Mare. Soţul meu era depedent de alcool. Ani la rândul, am încercat să-i găsesc vindecarea, dar n-am reusit. Într-un final, am găsit-o pe doamna Maria Moise, care m-a ajutat şi l-a vindecat pe soţul meu.
Îi mulţumesc doamnei Maria Moise pentru tot ajutorul acordat. Sunaţi-o şi voi la numărul de telefon 0746.460765. Lucrează numai cu Dumnezeu. Astăzi pot să anunţ cu multă bucurie salvarea vieţii mele, regăsirea familiei pierdute, cât şi revenirea situaţiilor financiare.
                                            Simona Fleseru, Baia Mare

Sunt Elena Ionescu din Bucuresti şi am căzut în păcatul unui blestem. Soţul, din cauza blestemului, m-a părăsit. Situaţia financiară era îngrozitoare, fiind ani la rândul fără rezolvare. Mergeam des la mănăstirea Ghighiu pentru a-i cere lui Dumnezeu ajutor în rezolvarea problemelor mele. Stând la rând pentru a intra în Sfânta Mănăstire, am văzut o doamnă credincioasă care venise pentru a-i mulţumi lui Dumnezeu pentru îndrumarea care a dus-o către doamna Maria Moise şi pentru tot binele făcut de dânsa. Am întrebat-o cine este Maria Moise? Aşa am ajuns la dânsa ca ultima speranţă. Cum a făcut, cum n-a făcut, este secretul dânsei.
                                                 Elena Ionescu, Bucureşti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu