sâmbătă, 3 august 2013

Vrăjitoarea Melania vorbind despre simboluri în magie



Revenim cu un nou interviu, deoarece primul a fost foarte citit şi cititorii ne-au cerut să reluăm discuţia pe care am purtat-o cu vrăjitoarea Melania, câştigătoarea Globului Fermecat din Aur.
Lumea a fost curioasă să afle din secretele magiei dvs. şi am promis să reluăm discuţia noastră.
Mulţumesc. Mă bucur că oamenii au manifestat un real interes pentru munca mea.
 Simbolurile sunt interesante şi importante în magie?
Evident.
Ce ne puteţi spune despre cerc?
Cercul înscris într-un pătrat simbolizează globalitatea fiinţei umane. În plus, cercul magic se trasează în timpul ritualului magic tocmai pentru a delimita spaţiul meu purificat în care îmi voi desfăşura activitatea.
Este important?
Aş spune chiar vital. Fără asta, nu pot să fac niciun ritual în mod corect.
Ce pericole ar putea exista?
De pildă, entităţile astrale!
Sunt multe?





Da, stau chiar în jurul nostru şi ne acţionează în mod discret deciziile.
În cerc nu pot intra?
Nu, pentru că aşa cum am precizat, acesta este purificat de mine în cadrul unui ritual special şi este astfel apărat de ele.
Şi ocotgrama?
Aceasta simbolizează lucrurile ascunse din spatele vizibilului. Contactul lor, contactul dintre două lumi. Este o lume diferită, complexă şi magică...
Periculoasă?
Da, este foarte periculoasă.
Triungiul?
Simbolizează puterea legilor divine asupra lucrurilor. Controlul a ceea ce se invocă!
Dar inelul?
Inelul simbolizează eternitatea şi infinitul.
Vrăjitoarele se tem de el?
Nu, dar îl folosesc destul de rar, în special când fac apel la lucruri care le depăşesc mult.
Cartea Umbrelor?
Aici se scriu ritualurile vrăjitoarei şi se păstrează din generaţie în generaţie.
Este secretă?
Da, orice vrăjitoare trebuie să o păstreze cu sfinţenie. Este Cartea Farmecelor! Foarte preţuită de noi toate.
Pentru că în ea se găsesc toate secretele?
Exact. De aceea este atât de importantă. Şi nu trebuie să cadă în mâinile oricui. O ţin ascunsă într-un cufăr, la loc sigur. O scot de acolo numai când efectuez un ritual.
Am lăsat la urmă altarul...
Da, altarul este o masă sacră pe care vrăjitoarea îşi etalează toate uneltele necesare pentru un ritual.
Poate să fie făcut din metal?
Oh, nu, în niciun caz! Se preferă lemnul, de obicei.
Când faceţi un ritual aveţi nevoie de linişte?
Da, vrăjitoarea trebuie să fie calmă şi detaşată de lumea exterioară, ca să nu o influenţeze.
Altarul se îndreaptă spre un punct cardinal anume?
Spre nord! Altarul trebuie să fie solid şi curat. Nu uitaţi că pentru noi este un loc sacru!
Clienţii sunt uimiţi de ceea ce văd, în general?
Înţeleg că este vorba de un ritual special, de o rigurozitate şi au răbdare, sunt calmi deoarece vor să le rezolv problemele.
Şi reuşiţi?
Da, de cele mai multe ori.
De unde sunt aceşti oameni? Cine sunt?
Din ţară, din diferite clase sociale dar acum, foarte mulţi mă caută din străinătate. Din Germania, Spania, Franţa, Italia, America, Canada, Israel, Noua Zeelandă, Grecia, Anglia, Suedia etc.
Sunt mulţumiţi?


Da, le rezolv cazurile şi prin telefon. Disperarea te face să recurgi la orice! Din fericire, nu m-am întâlnit cu eşecurile.
Unde vă pot contacta oamenii?
Să mă sune la numărul de telefon 0768.952523 sau să viziteze pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com.
Mulţumim şi succes.
Mulţumesc şi eu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu