vineri, 23 august 2013

Vrea să-mi aducă amanta în casă!



Doamnă Luminiţa,
Este o poveste reală, însă aproape greu de crezut (ceea ce mă dezolează încă şi mai tare), căci nu se vede un asemenea caz decât în telenovele.
Nu mă pot opri din plâns de zile în şir (aproximativ două luni). Mă simt rău şi nu am probe concrete pentru a depune plângere împotriva soţului meu.
Este un om extrem de rău şi machiavelic, foarte misterios şi tăcut...dar foarte inteligent şi nebun. Povestea aceasta este prea lungă pentru a v-o explica însă mă nenoroceşte şi am ajuns cu nervii la pământ, din păcate. Mă simt cu adevărat pierdută, neiubită şi abandonată.


Toate din cauza soţului meu. Cândva, l-am iubit sincer şi am clădit speranţe. Deşarte însă... Acum, face totul pentru a mă obliga să trăiesc cu el şi cu amanta lui sub acelaşi acoperiş. A înnebunit! Sau are farmece făcute? Nu ştiu exact ce să mai cred.
Nu sunt o femeie gospodină, recunosc. Dar mă strădui să fac treburile cât mai bine. Ce să fac? Cum să scap de acest mare necaz?

                                                                     Simona

Doamnă Simona,
La deschiderea cărţilor de tarot pe fotografia lui s-a arătat că are vrăji puternice făcute. Veniţi la mine acasă pentru a vă face un ritual de protecţie şi descântece. Sunaţi-mă la telefoanele: 0744. 975,732, 0785.591.004.

                                                 Vrăjitoarea Luminiţa

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoare-online.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu